Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

zondag 27 mei 2007

rekenen en tellen...


Vol ongeduld kijk ik uit naar de nieuwe cut-off...

Ik ben wat aan het tellen geraakt, en kwam tot de conclusie dat er vanaf halfweg 2005 tot mei 2007 toegewezen werd met een gemiddelde van 12 dagen per maand...

Als dit tempo wordt aangehouden, krijgen wij pas een voorstel in november-december en zullen we dit jaar dus niet meer kunnen afreizen.

Als het gemiddelde op 15 dagen per maand zou komen , krijgen we een voorstel in oktober en kunnen we misschien nog op de valreep afreizen in december...

Als het gemiddelde op 18 dagen per maand zou komen, krijgen we een voorstel in september en kunnen we in november al naar China...

De toekomst zal het moeten uitwijzen....

DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Katia, Didier en Basile !
Ik was al een tijdje op zoek naar een weblog van iemand die (hopelijk !) binnenkort een toewijzing vanuit China kan verwachten en via via kwam ik op jullie weblog terecht ! Ik duim natuurlijk heel erg voor jullie mee en ga in spanning blijven meelezen. Als julie het goed vinden zou ik jullie graag linken op onze website. Laat maar iets weten als jullie dit zien zitten ok ?
Vele groetjes en tot "surfs" !
David, Greet, Toon, Tuur en Miel
www.toontuurmiel.be