Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

donderdag 28 februari 2008

een dipje

De "rumors" versterken het vermoeden dat ze deze maand maar tot aan 4 jan zijn geraakt...
Dit brengt me toch wat in een dipje... Ze zouden hiermee wel 8 dagen zijn opgeschoven, maar wetende dat er van 31dec tot 3 jan praktisch geen dossiers werden ingelogd, betreft dat dus minder toewijzingen dan verwacht...
Ik was er zo klaar voor om er volgende maand EINDELIJK bij te mogen zijn, maar als ze effectief maar tot 4 jan zijn geraakt, schat ik onze kansen maar klein in... ik vermoed dat we er dan volgende maand nog net niet bij zullen zijn...
Dan zou mei onze maand moeten worden en wacht ik bang af of we dan nog in juli zullen mogen afreizen wegens de grote drukte in Peking net voor de Olympische Spelen...
Ik had nooit gedacht dat deze adoptieprocedure zo een immense beproeving zou worden...
Ik probeer nu toch even de roze bril naast me neer te leggen en niet te optimistisch te zijn voor april... ik heb nu genoeg dipjes gehad de laatste 25 maanden dat we al aan het wachten zijn...
Al zal dat makkelijker gezegd zijn dan gedaan...

Geen opmerkingen: