Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

maandag 18 februari 2008

we zijn de volgende voor Horizon...

Sedert vandaag staat het officieel op de website van onze adoptiedienst vermeld...
De groep (3 koppels) met LID 23 december hebben hun voorstel ontvangen!!!
Proficiat, Dominique, Jade en Dirk!!! Een dochter erbij!!!

Op de lange lijst van alle inlogdata prijken wij nu als eerste....
Samen met 2 Limburgse koppels vormen wij de volgende groep van LID 12 januari...
Best spannend!!! De kriebels beginnen serieus parten te spelen...
Nog twee weken en dan zal echt wel duidelijk worden welke onze maand zal worden...
Begin maart, als we de nieuwe cut-off zullen weten, kunnen we hopelijk zeggen dat we (hoogst waarschijnlijk)de volgende maand (april dus) aan de beurt zullen zijn...
Eigenlijk zou ik nu liefst in mijn bed kruipen en pas wakker worden als we het telefoontje krijgen... Maar je hoort me niet klagen... Na 25 maanden wachten zullen die laatste twee maanden er ook nog wel bij kunnen zeker...En hopelijk gaat het dan voor alle wachtenden achter ons een beetje sneller vooruit!

Allée, ik tel nu af tot eind deze maand, dan weten we weer wat meer..................

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte proficiat!!! Wat een goed nieuws... We tellen mee af. De verf en laken zullen klaarliggen!! tanteke, nonkel, Jorre & Jenne

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Ik ga eigenlijk nooit naar de website van Horizon maar deze week ben ik speciaal gaan kijken naar onze eerste plaats. Raar dat een volwassen mens van zo'n dingen blij wordt maar ik zat alleszins van oor tot oor te glimlachen.
Om mijn zenuwen, paniek, emoties etc wat te bedwingen ben ik met een blog begonnen:
www.bloggen.be/ann_iwan

Ik ga die gebruiken om af te tellen en uiteindelijk ons reisverslag te doen.

De eerste geruchten spreken nu van 4 januari; 8 dagen. Een magere vangst als je weet dat ze een achterstand van +2 jaar hebben maar wij gaan nu even heel egoistisch denken en daarmee tevreden zijn.

Groetjes
Ann