Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

dinsdag 1 april 2008

HELAAS...

HELAAS, we zullen er hoogst waarschijnlijk alweer niet bij zijn...
De geruchten spreken van een cut-off van 9 januari... Dat is beduidend triestig, wetende dat van de 5 opgeschoven dagen er twee weekenddagen tussen zitten en er dus op die dagen niemand werd ingelogd...ze behandelden met andere woorden drie kleine dagen...en dan zijn er nog 3 dagen te doen voor wij aan de beurt zijn, maar onze login-datum schijnt een erg groot aantal aanvragen te omvatten... Als het klopt dat ze slechts tot de 9de zijn geraakt, ben ik er lang niet meer zeker van dat mei eindelijk onze maand zal worden...
Ik voel me diep ontgoocheld... Nog een maand onzekerheid erbij...
Moet dit echt blijven duren???

2 opmerkingen:

Greet zei

Goh Katia, ik leef met jullie mee. Meer kan ik er op dit moment helaas niet op zeggen ... . Ik had zo gehoopt dat jullie er deze maand bij zouden zijn. Maar ik vrees dus ook van niet.
Maar kop op, we duimen nog steeds hoor, dat kan nooit kwaad :-).
Liefs,
Greet
www.toontuurmiel.be

Anoniem zei

Hoi Katia,

De moed niet opgeven, wij zijn al na 6 IVF misvallen bezig met adoptie en dit van in april 2005

Onze kids gaan uit Colombia komen.

Hou vol!!

xxx
Anita