Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

donderdag 24 april 2008

nog een weekje?

Mijn koppie slaat nu toch echt wel op hol!!!
De ene keer ga ik er gewoonweg al van uit dat we erbij zullen zijn en vraag ik me af of het een meisje of een jongen zal worden...Worden er jongens toegewezen als er al een zoontje is? Niet dat een zoontje niet welkom zou zijn, maar het zou toch een knop zijn die je moet omdraaien... Al meer dan een jaar wacht het roze kamertje met poppetjes en jurkjes op de thuiskomst van ons kindje... Toen we ons contract bij Hoizon tekenden, werd ons gezegd dat, als je een meisje vraagt, ook een meisje zou toegewezen worden in China... Maar de laatste maanden worden meer en meer jongetjes toegewezen. Ik ben toch zo benieuwd!!!

Andere momenten overvalt de twijfel me weer opnieuw en hoop ik zo dat we er wel bij zullen zijn...
Al deze onzekere maanden jaren- hebben ons verlangen echt wel getekend... Niet dat het verlangen er minder is, integendeel, maar het lijkt nog steeds een onbereikbare droom...
Zal ons geduld eindelijk beloond worden?

Stel je voor dat China opeens de deuren sluit? Door de reportage van Koppen zijn wij niet de enigen met twijfels... Begin mei stuurt Horizon samen met vertegenwoordigers van de Nederlandse adoptiebureau's mensen naar China om verduidelijking te krijgen...
Stel je voor dat we, nu we zooo dichtbij zijn, na ruim drie jaar nergens meer staan....

Mijn hoofd draait als een tol...
Ik heb het lastig... De laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Volhouden Katja,
Nog even, jullie zullen er zeker bij zijn, eer die terug zijn uit China heb jij al lang je toewijzing, en die zullen ze echt niet gaan tegen houden.
Heel veel groetjes vanuit het verre China.
Veel kusjes
Dominique