Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

dinsdag 13 mei 2008

earthquake China

De wereld werd opgeschrikt door het verschrikkelijke aantal slachtoffers (12000 !!!)door de aardbeving in China.
Wij zijn dan ook met onze gedachten bij deze tragedie...
De schrik zat er ook in dat ons meisje getroffen zou kunnen zijn, aangezien we nog niet weten waar ze zich bevindt... Gelukkig heeft Nancy van ons adoptiebureau ons gerust gesteld dat ze niet uit de getroffen regio komt!

Het begint het toch langzaam aan weer spannend te worden... Het kan nu niet lang meer gaan duren tot we haar snoetje kunnen zien, haar kunnen situeren op de kaart, weten hoe oud ze is, in welk weeshuis ze verblijft, hoe groot ze is, welke haar achtergrond is, hoe haar chinese naam klinkt, hoe ze medisch beschreven wordt, en vooral wanneer we mogen afreizen om onze kleine meid voor altijd in ons gezinnetje te mogen opnemen!!!

Ik ben alvast al wat aan het shoppen geslagen, om de spanning wat te verzachten...
Vandaag zocht ik met grote broer nog enkele broekjes uit, want in mijn kast hingen tot nu toe hoofdzakelijk (vermoedelijk te grote) jurkjes en rokjes... Naar verluid lachen de Chinezen je uit als de beentjes niet bedekt zijn!? Het zal er nochtans in juli bloedheet zijn, daar in China...
Wat ik ook meebracht zijn mini-haarspeldjes, iets waarnaar ik al een hele tijd uitkeek om te mogen kopen;-)))
Ik ga deze week ook nog de mustela-producten inslaan, die ruiken zo heerlijk naar baby!
Zaterdag ga ik op zolder de babyspullen van Basile afhalen en een lijstje opmaken wat we nog nodig hebben... Dat wordt beslist een weekend vol nostalgie!!! Ook Basile zal ongetwijfeld in zijn nopjes zijn om al zijn oude babyspulletjes eens weer te zien!!!

Ik kijk ernaar uit om samen met Basile een aftelkalender te kunnen opmaken met zusjes foto erop en het aftellen naar ons vertrek... Zou het 5 juli worden? Ik hoop stiekem op een weekje vroeger...
Een mail-vriendin uit Spanje vertrekt op 22 juni al!!!
Ik hou alvast mijn gsm vanaf morgen alweer in de aanslag!!!

Geen opmerkingen: