Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

maandag 9 juni 2008

beetje zenuwachtig aan het worden...

Ik ben een freak in plannen, en raak een beetje over mijn toeren als ik zie dat er maar 25 dagen meer resten vooraleer we vertrekken en alles in orde moet zijn...
Er is nog zoveel te doen... En ik wil alles wat ik nu al kan doen, ook gedaan krijgen voor ons vertrek zodat Julia en Basile alle aandacht krijgen bij thuiskomst!!!
Maar mij hoor je niet klagen, dat de tijd maar vliegt nu!
Toen ik deze morgen in Baby Junior de spulletjes mocht kiezen, kon ik nog steeds maar niet vatten dat het nu echt gaat gebeuren...
Het wordt steeds moeilijker om naar haar foto te kijken, wat is ze nu aan het doen, wordt ze getroost als ze weent, hoe ziet ze er ondertussen uit, waar houdt ze van,.....
Ik heb vandaag de Chinese tijd aan de blog toegevoegd, want mijn gedachten zitten al in het verre China...

Geen opmerkingen: