Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

maandag 29 december 2008

Ik kan stappen!

net op de vooravond toen onze flinke meid 15 maanden ging worden, lukte het...
JULIA STAPT ALLEEN!
En dapper is ze wel, ze houdt het niet bij enkele stapjes, ze stapt al de hele keuken door (zo een kleine 8 m). Af en toe verliest ze nog wel eens wat evenwicht en laat zich dan zakken op haar zachte pamperkussentje...
Ik ben zo blij dat wij dit mogen meemaken.... Hier had ik altijd van gedroomd : om de eerste stapjes zelf te kunnen zien, en ja hoor, wij kregen vandaag de primeur!
grote broer en wijzelf zijn dan ook erg trots op onze kleine meid!!!

BRAVO JULIA!!!!

Ziehier een filmpje, helaas krijg ik het niet rechtgezet...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Wat leuk dat ze kan stappen en ze kan het blijkbaar al heel goed !!! Ik vind het ook een mooi filmpje. Ik heb er overlaatst een nichtje bij gekregen (30 december) en ze heet Ebe.

Groetjes,
Louise

Anoniem zei

Een dikke proficiat voor Julia die zo flink kan stappen!!

En voor allen nog een Gelukkig Nieuwjaar!!

Kus,

Fem en Mari