Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

maandag 7 mei 2007

05-05-2007


Rumorqueen haar prognoses van het moment...
Als ik mijn eerder gemaakte prognose vergelijk met deze die vandaag door rumorqueen werd gepubliceerd, ben ik dan toch wel een optimist...Want zij voorziet dit "scenario" als een "possible good case"... Zoals jullie kunnen zien betekent de "bad case" dat wij zelfs met Kerst nog geen toewijzing zullen hebben (het fotootje, 6 à 8 weken voor vertrek naar China).... Dan blijf ik toch nog liever even het optimistje....Tjah, wachten is een schone deugd, maar het is verdomd niet makkelijk.Ik vermoed dat we in augustus pas echt een duidelijker beeld zullen krijgen wanneer wij uiteindelijk aan de beurt zullen komen (op één maand na misschien)...

Geen opmerkingen: