Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

maandag 7 mei 2007

23-04-2007

Ondertussen ben ik wat bijgekomen van de "slechts-2-dagen-toewijzingen-klap"...Nu wordt er alweer druk gespeculeerd op de roddelsites... Naar het schijnt sluit de CCAA een kleine week begin mei en wordt er verwacht dat de nieuwe batch toewijzingen voor 1 mei verstuurd zal worden... Laat ons hopen, maar toch... Eerst zien en dan geloven!Ik ben natuurlijk heel erg benieuwd waar ze zullen geraakt zijn... Ik hoop toch echt dat ze deze keer november halen...Mijn hoopvolle prognose zodat we misschien op de valreep toch nog onze dochter (of zoon?Er worden nl ook enkele jongentjes toegewezen, meer dan vroeger, maar nog steeds overwegend meisjes...) in de armen mogen sluiten deze Kerst: toewijzingen in mei : tot 2 novembertoewijzingen in juni : tot 14 novembertoewijzingen in juli: tot 28 novembertoewijzingen in augustus : tot 14 decembertoewijzingen in september : tot 30 decembertoewijzingen in oktober : tot 13 januari ( wij zijn van 12 januari!!!)Als het meer uitloopt dan bovenstaande gok, zal het alweer een Kerst met zijn drietjes worden...Ik hoop stilletjes dan bovenstaande prognose een "worst case" is...Ons adoptiebureau geeft geen zekerheden, maar vermoed een toewijzing voor ons in juli-augustus als de wachttijd zo blijft... Ik denk dat dat wel erg optimistisch is, al zouden wij natuurlijk niets liever willen... Die eindmeet is nu al zoveel keren naar achteren geschoven...Als de wachttijd op 18 maanden zou blijven moeten ze dus weer volle maanden gaan matchen en moeten ze in mei toewijzen tot 26 november. Naar het schijnt werden er in november erg veel aanvragen ingediend dus is het erg onwaarschijnlijk dat ze komende maand opeens weer een volle maand gaan opschuiven...Ik zal al blij zijn als ze eindelijk in november geraken...Wij hebben alvast toch nog een zomervakantie geboekt...De voorbije geslaagde skivakantie deed ons dadelijk verlangen naar meer...Hopelijk eind deze week al wat meer nieuws...Duimen jullie mee?(Iemand van jullie soms een glazen bol, een kaartlegger, ...???)

Geen opmerkingen: