Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

maandag 28 januari 2008

een nieuw eind van de maand...

Alhoewel de site van de CCAA niet meer zal vertonen tot welke datum men is geraakt, is het toch weer spannend in adoptieland...
Eens te meer wordt de roddelsite van RQ in de gaten gehouden...
En de roddels swingen alweer de pan uit: sommigen spreken van een cut-off van 27 en zelfs 30 december...
Ik hoop dat de groep van 23 december er nu toch zeker bij zit, anders kunnen wij onze zomervakantie mèt ons zusje( of broertje?) wel vergeten...
Ik zou moeten geleerd zijn om me te laten meeslepen met al die positieve roddels, want vroeger zijn die nog nooit uitgekomen, en toch is het sterker of mezelf... Wat als ze werkelijk tot 30 december zijn geraakt? Dan zitten wij er zeker binnen twee maanden bij...(=voorstel begin april en afreizen begin juni...)
Maar ik vrees nog steeds dat het pas mei of juni zal worden voor ons voorstel... En met de Olympische Spelen is het dan nog de vraag of we na 8 weken zullen kunnen afreizen...
Eind deze week hoop ik meer te kunnen vertellen, want die spanning knaagt...

P.S. : Voor mijn trouwe lezers houd ik het voortaan bij het zwarte lettertype...
Het roze lettertype blijkbaar onleesbaar op mijn rode achtergrond...
Ne mens wil dan eens rooskleurig zijn ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En toch heb je alle reden om rooskleurig te zijn!!! Ik las net op RQ dat in Europa voorstellen zouden gearriveerd zijn tot een LID van 27 dec. Voor iedereen goed nieuws dus want het brengt ons allen een aanzienlijk stuk korter bij onze kindjes en voor de groep van Horizon met een LID van 23/12 is het dan nog een kwestie van dagen.
Ik hoop echt dat het waar is want het geeft me een gigantische boost ook al zal het voor ons pas een voorstel worden na de Spelen.
Ik blijf duimen voor jullie!!!
Groetjes,
Els

Anoniem zei

Wit is ook schoon op rood... ;-)
In ieder geval, als 't maar goed nieuws is hé!? Hopelijk komt 'de' dag vlug dichterbij!
Duim... duim...
Mvg, Katelijne en Fries