Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

donderdag 13 maart 2008

26 MAANDEN WACHTTIJD VOORBIJ

Gisteren was het precies 26 maanden geleden dat ons dossier in China werd ingelogd...
Ik begin het erg moeilijk te krijgen met deze onmenselijk lange wachttijd... De onzekerheid knaagt veel levensvreugde uit me weg...
Vannacht had ik een verschrikkelijke droom... China besliste de adoptie uit China stop te zetten... Daar stonden we dan met al onze hoop, jarenlang naar toegeleefd, het prachtige (al zeg ik het zelf) kamertje zou leeg blijven, de poppetjes en de kleertjes zouden geen toekomst hebben...
Ik voel me nog steeds teneergeslagen, ook al was het maar een droom... De meeste dromen zijn bedrog, en hopelijk is deze dat zeker...
Please, China, laat deze nachtmerrie ophouden!!! Wij zijn zo klaar voor ons kindje!!! Laat ons er AUB volgende keer bij zijn?!
Ons klavertje vijf hangt alvast vol verwachting op...

Geen opmerkingen: