Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

woensdag 26 maart 2008

nog geen roddels te bespeuren...

Ik weet dat het erg optimistisch is te hopen dat we er deze keer bij zouden zijn, maar ik weet niet of ik deze wachttijd nog langer volhoud... ik heb gebeden en gesmeekt of het nu EINDELIJK eens aan onze beurt mag zijn... Zal mijn smeekbede verhoord worden?
Ik hoop snel nieuws te vernemen, en hopelijk zijn we er deze keer echt wel bij...
PLEASE CHINA PLEASE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LAAT ONS ONS LANGVERWACHTE DOCHTERTJE EINDELIJK THUISBRENGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLEASEPLEASEPLEASE?!?!???

1 opmerking:

Anoniem zei

Kijk eens op rumorqueen in het forum: daar staat een eerste rumor met een cut off van 13 januari!! Dat is toch schitterend nieuws voor jullie maar ook voor ons want dwz weer 9d korter bij onze LID.
Ik duim voor jullie!!!
Groetjes,
Els