Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

dinsdag 20 mei 2008

14 dagen later

Ben met kloppingen in de keel opgestaan (allée, voor zover ik heb kunnen slapen:-( )
Vandaag moeten we nu echt wel ons telefoontje gaan krijgen!!!
Ik herinner me nog goed dat Katy ons bij het ondertekenen van het contract vertelde dat die twee weken een ruime marge waren.

Ik volgde nu al heel wat blogs en het heeft inderdaad nog nooit zolang geduurd...
Wij hebben dus al het record wachttijd verbroken , dus kom op, alsjeblieft!!!
Ik wil vanavond weer niet met een angstig hart naar de beelden uit China moeten kijken...
Wij willen ons zusje zien!!!

1 opmerking:

Greet zei

Dedju toch ! WAAROM duurt dat zo lang ?
Tot vanavond, dan kom ik weer vol spanning piepen :-).
Zai jian,
Greet
www.toontuurmiel.be