Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

dinsdag 20 mei 2008

nog maar wat wachten!

Toen we vandaag om 16uur nog steeds niet werden gebeld, kon ik me niet meer houden en heb ik Horizon zelf opgebeld.
Ik vroeg hoe het kwam dat wij nog steeds niet werden opgebeld... Nancy vertelde ons dat de dossiers nog steeds niet terug zijn van de controle door de geneesheer en Kind en Gezin...Ze benadrukte hoe belangrijk dit is, dat we een correct en volledig dossier krijgen. Ik ga daar volledig mee akkoord, maar heb het toch erg moeilijk dat dat allemaal zolang moet duren! Meer dan twee weken voor 3 dossiers?! Hoe deden ze dat dan om 9 dossiers klaar te krijgen in minder dan 10 dagen??? Beseffen de betrokken partijen dan niet dat deze dossiers mensenlevens veranderen?! Kunnen die dan echt geen prioriteit krijgen om zo snel mogelijk behandeld te worden???
Nancy beaamde dat het inderdaad langer duurt dan verwacht, maar dat zou te wijten zijn aan onze Belgische burocratie!
Nancy verzekerde ons ook dat ons kindje niet uit de getroffen gebieden komt en stelde ons ook gerust dat de afreisdatum hierdoor niet in het gedrang komt : wij zullen voor de Olympische Spelen terug thuis zijn met ons zusje!!!
Toen ze vertelde dat er drie prachtige baby'tjes op onze groep wachten, kreeg ik het toch even erg moeilijk... fijn om te horen, maar dat maakt ons nog nieuwsgieriger om ons zusje zelf te mogen bewonderen!!!
Ik ga ervan uit dat we deze week nog uitgenodigd zullen worden, en dat hoopte (maar zeker kon ze dat niet zeggen?!) Nancy alvast ook!!! Wat ik vergat te vragen is, hoe dat gaat als Nancy er niet is : op de website staat namelijk te lezen dat Nancy op donderdag niet aanwezig is... Ik mag toch hopen dit geen dag uitstel zal betekenen...
Dus de gsm wordt nu alweer geladen, klaar voor een hoopvolle woensdag!!!

Geen opmerkingen: