Geef ons gerust een reactie ...
Dan weten we wie met ons meeleeft ...
Alvast bedankt!

woensdag 21 mei 2008

beetje rustiger geworden...

Als je als een zombie rondloopt door te weinig nachtrust en vol van spanning, raak je makkelijk gefrustreerd... Dat was precies hoe ik me vandaag voelde!
Maar ik ben ondertussen toch wat tot rust kunnen komen, en heb een mooi vooruitzicht : het zal nu niet lang meer gaan duren vooraleer we ons zusje zullen zien, haar kunnen situeren op de kaart,haar achtergrond kennen en de inhoud van de valiezen beginnen te verzamelen (al deed ik al mijn best tot nu toe met aankopen voor een zomer in China!)
Ik vermoed dat we vrijdag zullen gebeld worden om maandag te mogen gaan om onze officiƫle toewijzing...
Tegen het einde van volgende week zullen we dan ook vermoedelijk ook de precieze afreisdatum kennen...
Zijn dat geen mooie vooruitzichten?
We hebben ons nu al ruim 28 maanden taai gehouden, die enkele dagen meer kunnen er nu ook nog wel bij.
Tegen eind volgende week kunnen we echt weer verder en kan ik met Basile de aftelkalender tot de reis naar zijn zusje opstarten!!! Hij kijkt daar al zo lang naar uit, en wij natuurlijk ook!

Geen opmerkingen: